tisdag 23 mars 2010

Avatar finally


Jag har länge gått o velat se avatar, och så kommer min kompis nelda och säger att hon kan bjuda mig! Helt fantastiskt tycker man ju då..
Jag har haft ganska höga förväntningar på den efter allt snack, och har försökt hålla för öronen så fort folk som redan sett den börjar diskutera detaljer. Ärligt talat så kände jag mig nästan lite off för att jag inte sett den. Liksom va?! har du inte sett den!!!! är den respons man fick.
Men jag blev inte besviken, den var faktiskt otroligt bra tycker jag, om än lite flummig..men flummigt kan va kul :)
Sagor kombinerat med action och lite romantik är den perfekta mixen!
Fast man kanske inte ska vänta så länge med att se en film har jag insett nu, inte bara att alla andra har sett den och pratar utan salongerna blir ju mindre och mindre ju längre man väntar.Det blir liksom inte lika maxat i en pyttesalong där skärmen strular som i en monsterstor salong med extremt ljud!
Så nästa biofilm blir nog en färsking!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar